Ir al Portal de Revistas
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current issue
Archive
About
The journal
Editorial Committee
Editorial Policy and Publication Ethics
Submission guidelines / Instructions for authors
Instructions for reviewers
Contact
Indexing
Journal Metrics
Citation metrics
Visibility
Announcements
Search
Home
Archives
Vol. 5 No. 2 (2011)
Published:
2012-12-04
El Marketing Actual: Ajeno y Distante de la Mujer y de su Importancia como Agente dentro del Proceso de Compra (Present marketing is alien and distant to women and their weight as an agent in the purchasing process)
Silvia Ferrada Vergara, Víctor Manuel Rolando Valencia Pozo
Pág. 9-14
PDF (Español (España))
¿Cómo medimos la Ecoinnovación? Análisis de Indicadores en el Sector Turístico (How to rate Ecoinnovation? A tourism sector indicator´s analysis)
Luis Miret Pastor, María del Val Segarra Oña, Ángel Peiró Signes
Pág. 15-25
PDF (Español (España))
Determinación de un Modelo de Negocios para Apoyar el Desarrollo de la Pequeña y Mediana Empresa basado en Casos de Éxito (Development of a Business Model based on Success Stories to Support Small and Medium Size Companies)
Henry Quesada Pineda, Marcela Meneses Guzmán
Pág. 27-37
PDF (Español (España))
La Estructura en Empresas de Internacionalización Acelerada o Born Globals (Structure in accelerated internationalization or Born Global Companies)
Federico Quesada Chaves
Pág. 39-48
PDF (Español (España))