Ir al Portal de Revistas
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current issue
Archive
About
The journal
Editorial Committee
Editorial Policy and Publication Ethics
Submission guidelines / Instructions for authors
Instructions for reviewers
Contact
Indexing
Journal Metrics
Citation metrics
Visibility
Announcements
Search
Home
Archives
Vol. 4 No. 3 (2010)
Published:
2012-12-18
Neuromarteking: Conocer al Cliente por sus Percepciones (Neuromarketing: know customers through their perceptions)
María Virginia Baptista, María del Fátima León, César Mora
Pág. 9-19
PDF (Español (España))
Neurofinanzas: Cuando las Decisiones Financieras no son Racionales (Neurofinances: When finantial decisions are irrational)
Manrique Hernández Ramírez
Pág. 21-30
PDF (Español (España))
El Manual FIM, Modelo de Excelencia Organizacional: un Instrumento para Proyectos de Asistencia Técnica Integral a PYMES (The FIM Manual for organizational excellence: an instrument for integral techniques assistance to SMEs)
Francisco Javier Rodríguez Sánchez, Tomás Gómez Navarro
Pág. 31-38
PDF (Español (España))
Conducta Innovadora en el Sector Industrial: El caso de Pequeñas y Medianas Empresas en Mar del Plata, Argentina (Innovating behavior in the Industrial Sector: Small and medium size enterprises in Mar del Plata, Argentina)
Lucía Mercedes Mauro, Fernando Manuel Graña
Pág. 39-47
PDF (Español (España))