Ir al Portal de Revistas
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current issue
Archive
About
The journal
Editorial Committee
Editorial Policy and Publication Ethics
Submission guidelines / Instructions for authors
Instructions for reviewers
Contact
Indexing
Journal Metrics
Citation metrics
Visibility
Announcements
Search
Home
Archives
Vol. 8 No. 3 (2014)
Published:
2014-12-06
¿Cómo potenciar el uso de las redes sociales como estrategia de marketing en empresas del sector hostelero? El re-descubrimiento de “Pinterest” (How to promote the use of social networks as a marketing strategy in companies in the hospitality industry)
Claudia Vanesa Grandi Bustillos, Fernando González Ladrón de Guevara, María del Val Segarra Oña
Pág. 7-18
PDF (Español (España))
Motivación y comunicación en el aula universitaria Experiencias docentes innovadoras en el área de mercadeo dentro de la Administración de Negocios (Motivation and communication in the university classroom innovate teaching. Experiences in the area...)
Leonardo Arroyo García, María del Pilar Zeledón Ruiz
Pág. 19-28
PDF (Español (España))
Modelos de Beaver, Ohlson y Altman: ¿Son realmente capaces de predecir la bancarrota en el sector empresarial costarricense? (Models of Beaver, Ohlson and Altman: are really able to predict the bankruptcy in the Costa Rican business sector?)
José Alonso Vargas Charpentier
Pág. 29-40
PDF (Español (España))
El modelo de valor razonable: La aproximación de las cifras contables a los valores de mercado (The fair value model: The aproach of the accounting figures to the market values)
Eduardo Sosa Mora
Pág. 41-49
PDF (Español (España))